بایکوت فیس‌بوک از سوی شرکت‌های بزرگ
۱۰۱۰۰۷۶
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۲
۱۵۱۷۲
فیس‌بوک اعلام کرد که تلاش‌های جدیدی را برای مقابله با سخنان نفرت‌پراکنانه و انتشار اطلاعات جعلی انجام داده است. مسئولان این شبکه اجتماعی می‌گویند که به مطالب سیاستمدارانی که قوانین را نقض می‌کنند برچسب‌ می‌زنند. با این حال همچنان موج بایکوت این شبکه اجتماعی از سوی شرکت‌های مختلف ادامه دارد.

برترین‌ها: فیس‌بوک اعلام کرد که تلاش‌های جدیدی را برای مقابله با سخنان نفرت‌پراکنانه و انتشار اطلاعات جعلی انجام داده است. مسئولان این شبکه اجتماعی می‌گویند که به مطالب سیاستمدارانی که قوانین را نقض می‌کنند برچسب‌ می‌زنند. با این حال همچنان موج بایکوت این شبکه اجتماعی از سوی شرکت‌های مختلف ادامه دارد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک پیش از این، از برچسب‌گذاری مطلب دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکایی که می‌گفت رای‌ دادن از طریق پست منجر به افزایش تقلب می‌شود، خودداری کرده بود. زیرا وی معتقد است که مردم باید بتوانند محتوای بدون فیلتر مطالب را مشاهده کنند. با این حال توئیتر با قراردادن برچسبی زیر این مطلب، مخاطبان را به راستی‌آزمایی در این زمینه دعوت کرد.

اکنون زاکربرگ می‌گوید که سیاستمداران از قوانین جدید فیس‌بوک معاف نمی‌شود. وی در مطلبی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد تاکید کرد که هیچ استثنایی برای حذف محتوایی که باعث خشونت شود وجود ندارد.

وی افزود که فیس‌بوک اجازه انتشار تبلیغ‌های سیاسی نژادپرستانه و نفرت‌پراکنانه را نمی‌دهد. این شرکت همچنین تعریف خود را از محتوای حاوی نفرت گسترش می‌دهد.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که برخی از شرکت‌ها، اعلام کردند که به‌دلیل امکان انتشار محتوای نژادپرستانه، ترغیب به حشونت و اطلاعات جعلی در این شبکه‌ اجتماعی اقدام به تحریم تبلیغاتی فیس‌بوک می‌کنند و به‌طور موقت برنامه‌های تبلیغاتی خود را متوقف می‌کنند.

تاکنون بیش از ۱۰۰ شرکت اعلام کردند که در بایکوت فیس‌بوک مشارکت می‌کنند. شرکت‌هایی مانند کوکاکولا، هوندا، لی‌وایز، یونیلیور و ... نیز به این کارزار پیوسته‌اند.

برچسب ها:
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
Japan
07:35 - 1399/04/08
درست ترین کار
دهن کجی به واتیکان
خخخخخ
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج