مهمترین عوامل افزایش محبوبیت مصرف پیتزای نیمه آماده
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
کلاسینو_1
سفیر بار ساقدوش_1
زمردی_داخلی1
دکتر نداف کرمانی 1
ریزخور_1
دکتر نداف کرمانی 3
ریزخور_3
کلاسینو_3
سفیر بار ساقدوش_3
زمردی_داخلی3
لاله زار مال_3
اپیلاسیون نانا 3
اپیلاسیون نانا 4
ریزخور_4
کلاسینو_4
زمردی_داخلی4
دکتر نداف کرمانی 4
سفیر بار ساقدوش_4
لاله زار مال_4
لاله زار مال_2
کلاسینو_2
زمردی_داخلی2
ریزخور_2
سفیر بار ساقدوش_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر نداف کرمانی 2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۱۰۸۲۴۶۷
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
۴۷۸۹
پخت سریع و آماده سازی اسان، بدون دخالت دست
پیتزا‌های نیمه آماده منجمد «پمینا» بدون هیچ گونه دخالت انسانی و کاملا به طور مکانیزه و مدرنیزه از ابتدا تا انتهای خطوط تولید، مسیر خود را طی کرده و در بسته بندی‌های پاکیزه به سمت قفسه‌های فروش درسراسر کشور راهی می‌شوند و از این نظر انتخاب و مصرف پیتزا‌های منجمد نیمه آماده «پمینا» یکی از راه‌های اصلی برای دوری از کرونا هم خواهد بود.

پیتزا‌های نیمه آماده منجمد «پمینا» بدون هیچ گونه دخالت انسانی و کاملا به طور مکانیزه و مدرنیزه از ابتدا تا انتهای خطوط تولید، مسیر خود را طی کرده و در بسته بندی‌های پاکیزه به سمت قفسه‌های فروش درسراسر کشور راهی می‌شوند و از این نظر انتخاب و مصرف پیتزا‌های منجمد نیمه آماده «پمینا» یکی از راه‌های اصلی برای دوری از کرونا هم خواهد بود.

مهمترین عوامل افزایش محبوبیت مصرف پیتزای نیمه آماده

نگاهی به فیلم ها، سریال ها، محتوا‌های بارگذاری شده درشبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و نظایر آن نشان می‌دهد که مصرف پیتزا به نوعی نماد لذت جویی و تنوع طلبی نسل حاضر، بویژه نسل جوان امروز در سراسر دنیا از جمله ایران بدل شده است.

اما موج دیگری نیز در این زمینه راه افتاده است. اطلاعات آماری موجود، رشد بسیار زیادی را در مورد مصرف فست فود و لذت پخت ساده و سریع با پیتزا‌های آماده را نشان می‌دهد. محصولی که به مصرف کننده نسل جوان این فرصت را می‌دهد که علاوه بر امکان بهره بردن از یک وعده غذایی خوشمزه، وقت قابل ملاحظه‌ای را برای رسیدگی به سایر علاقه مندی‌ها و امور زندگی خود اختصاص دهند.

داده‌های آماری دقیقی از بازار ایران هم برای پیتزا‌های نیمه آماده منجمد موجود نیست؛ اما نگاهی به دگرگونی‌های فرهنگ مصرفی و سبد‌های خرید خروجی از فروشگاه‌ها و مال‌ها نشان می‌دهد که برخلاف گذشته، پیتزا‌های نیمه آماده در اغلب موارد از جمله انتخاب‌های روتین حتی برای خانم‌های خانه دار است. خانم‌های خانه داری که شاید قبل از این هیچ وقت به چیزی بیش از سبزی‌های منجمد تابستانی برای تامین مواد اولیه خورش‌ها در فصل زمستان نمی‌اندیشیده اند.

البته این روز‌ها عامل دیگری هم باعث افزایش فروش پیتزا‌های منجمد نیمه آماده در سبد خرید خانوار‌ها شده است که همانا عامل فراگیری کروناست.

اگر به همه این‌ها تازگی، حفظ ارزش‌های غذایی مواد اولیه، خوشمزدگی و خلاقیت در بسته بندی و طعم‌های متفاوت را هم اضافه کنیم، احتمالا باید منتظر موج بلندی از افزایش مصرف پیتزا‌های نیمه آماده و منجمد «پمینا» درآینده باشیم.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
خرید باکس 1
سوییچ ایران_1
شیرآلات زمانی_1
عارفی_1
دکتر نائبی_1
خرید باکس 3
عارفی_3
دکتر نائبی_3
سوییچ ایران_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
شیرآلات زمانی_3
دکتر نائبی_4
عارفی_4
شیرآلات زمانی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
خرید باکس 4
سوییچ ایران_4
شیرآلات زمانی_2
خرید باکس 2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
عارفی_2
سوییچ ایران_2
دکتر نائبی_2
شفا_فوترموبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
فنی آتل_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
کلینیک النا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
موسسه خیریه زهرا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
شفا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_تزریق چربی
فنی آتل_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
زمردی_فوتر اصلی
قالیشویی ادیب_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر