استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
اپیلاسیون نانا 1
زمردی_داخلی1
کلاسینو_1
لاله زار مال_1
ریزخور_1
دکتر نداف کرمانی 1
سفیر بار ساقدوش_1
زمردی_داخلی3
کلاسینو_3
اپیلاسیون نانا 3
لاله زار مال_3
سفیر بار ساقدوش_3
ریزخور_3
دکتر نداف کرمانی 3
کلاسینو_4
زمردی_داخلی4
اپیلاسیون نانا 4
سفیر بار ساقدوش_4
لاله زار مال_4
دکتر نداف کرمانی 4
ریزخور_4
اپیلاسیون نانا 2
کلاسینو_2
دکتر نداف کرمانی 2
زمردی_داخلی2
سفیر بار ساقدوش_2
ریزخور_2
لاله زار مال_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۱۱۱۲۰۱۰
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
۷۰۲
معاون شبكه سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.

سایپانیوز: معاون شبكه سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.

استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک

سعید تخته‌چیان گفت: مجموعه سايپايدك در زمينه بهبود شاخص‌هاي رضايت مشتري پيشرفت‌هاي قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه 99 نسبت به دوره مشابه سال 98 بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را کسب كرده است.

تخته‌چیان ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال 99 با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهي به بهمن ماه 99، موفق شد نسبت به نتايج پاییز همان سال، به میزان 3 درصد رضایتمندی مشتریان را افزايش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتري نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را كسب کند.

لازم به ذکر است سايپايدك موفق شد در چند دوره متوالي ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، بيشترين ميزان رشد رضايت مشتري را در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.

برچسب ها:
انتشار یافته: 3
در انتظار بررسی:9
Iran (Islamic Republic of)
11:17 - 1400/02/06
تا وقتی قیمتها به دوران قبل بر نگردند ازخودتان تعریف واز رضایتمندی مردم چیزی نگویید مردم از گران کردن خودروها هبچگونه رزایتمندی نداشته وخود رویی هم خریداری نمی کنند خودرو باید ارزان وبا کیفیت ودر سطح وتوانایی وحقوق ومعیشت انهه به مردم واگذار شود
پاسخ ها
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خودرهای سایپا بی کیفیت گران ومدیران بی لیاقت وهمچنین ایران خودرو
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خخخخ
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
سوییچ ایران_1
دکتر نائبی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
شیرآلات زمانی_1
عارفی_1
خرید باکس 1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
عارفی_3
خرید باکس 3
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_3
سوییچ ایران_3
شیرآلات زمانی_4
دکتر نائبی_4
سوییچ ایران_4
عارفی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
خرید باکس 4
سوییچ ایران_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
خرید باکس 2
شیرآلات زمانی_2
دکتر نائبی_2
عارفی_2
شفا_فوترموبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
آیلین_تزریق چربی موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی بانو_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر کاشت ابرو
قالیشویی بانو_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
آیلین_فوتر بلفارو
آیلین_تزریق چربی
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
شفا_فوتر
فنی آتل_فوتر
زمردی_فوتر اصلی
رستوران پارسیان_فوتر