سایپا یدک شبکه برتر خدمات پس از فروش شد
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
کلاسینو_1
ریزخور_1
سفیر بار ساقدوش_1
دکتر نداف کرمانی 1
زمردی_داخلی1
اپیلاسیون نانا 1
لاله زار مال_1
سفیر بار ساقدوش_3
دکتر نداف کرمانی 3
ریزخور_3
کلاسینو_3
زمردی_داخلی3
اپیلاسیون نانا 3
لاله زار مال_3
لاله زار مال_4
دکتر نداف کرمانی 4
زمردی_داخلی4
ریزخور_4
سفیر بار ساقدوش_4
کلاسینو_4
اپیلاسیون نانا 4
زمردی_داخلی2
ریزخور_2
کلاسینو_2
سفیر بار ساقدوش_2
لاله زار مال_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر نداف کرمانی 2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۱۱۵۲۲۱۴
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
۱۰۱۲
سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي وضعیت شبكه نمايندگي‌ها (خودروهای سبک و سنگین) در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور به سايپايدك اختصاص يافت.

سایپانیوز: سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي وضعیت شبكه نمايندگي‌ها (خودروهای سبک و سنگین) در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور به سايپايدك اختصاص يافت.

به نقل از روابط عمومي سايپايدك، سيد محمدرضا موسوي مديرعامل سايپايدك با اعلام اين خبر گفت: در سال تولید, پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و با تلاش شبكه نمايندگي‌ها، در آخرين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگي‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.

سایپا یدک شبکه برتر خدمات پس از فروش شد

موسوی اظهار کرد: بر اساس اعلام نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك با دارا بودن ۵۴۰ نمايندگي مجاز و كسب امتياز ۹۱ در ارزيابي خودروهاي سبك و امتياز ۸۹ در ارزيابي خودروهاي سنگين، موفق به كسب مقام اول در بين ۴۵ شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمايندگي مجاز سبك و سنگين بر اساس امتياز ارزيابي وضعيت نمایندگی های مجاز شده است و اين در حالي است كه امتياز متوسط تعميرگاه هاي سبك و سنگين كل كشور به ترتيب ۸۷ و ۷۷ بوده است.

موسوی افزود: شركت سايپايدك از حيث اجراي مفاد آئين نامه قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان، جايگاه داراي انطباق خيلي زيادی را به خود اختصاص داده است.

مديرعامل سايپايدك همچنین يادآور شد: در ارزيابي سال ۱۳۹۹ بر اساس معيارهاي دستورالعمل شرايط و ضوابط ارزيابي خدمات پس از فروش، بیش از نیمی از نمايندگي‌هاي اين شركت در سطح كشور موفق به كسب رتبه يك شدند كه منتج به بيشترين رشد امتياز شده است. همچنين سايپايدك در بخش امتياز رضايت مندی مشتریان بالاترین میزان رشد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دریافت شده را در بين شركت‌هاي خدمات پس از فروش کسب کرده است.

برچسب ها:
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
عارفی_1
سوییچ ایران_1
شیرآلات زمانی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
دکتر نائبی_1
خرید باکس 1
عارفی_3
خرید باکس 3
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
سوییچ ایران_3
عارفی_4
سوییچ ایران_4
خرید باکس 4
دکتر نائبی_4
شیرآلات زمانی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
عارفی_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
سوییچ ایران_2
خرید باکس 2
شیرآلات زمانی_2
دکتر نائبی_2
آیلین_تزریق چربی موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
کلینیک النا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
دکتر عارفی - موبایل فوتر
فنی آتل_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
شفا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
آیلین_فوتر بلفارو
زمردی_فوتر اصلی
قالیشویی بانو_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
آیلین_تزریق چربی