تراکتور هم خواهان تبلیغات محیطی بازی‌هایش شد
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
زمردی_داخلی1
دکتر نداف کرمانی 1
ریزخور_1
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
کلاسینو_1
کلاسینو_3
زمردی_داخلی3
لاله زار مال_3
دکتر نداف کرمانی 3
ریزخور_3
اپیلاسیون نانا 3
لاله زار مال_4
اپیلاسیون نانا 4
کلاسینو_4
دکتر نداف کرمانی 4
ریزخور_4
زمردی_داخلی4
اپیلاسیون نانا 2
دکتر نداف کرمانی 2
کلاسینو_2
ریزخور_2
لاله زار مال_2
زمردی_داخلی2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۱۱۶۳۸۹۵
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
۷۸۹
باشگاه تراکتور خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌اش شد.

ایسنا: باشگاه تراکتور خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌اش شد.

به نقل از باشگاه تراکتور، جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور طی نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال که رونوشت آن به وزیر ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان منطقه شمال‌غرب کشور، استاندار استان آذربایجان شرقی و ریاست سازمان لیگ نیز ارسال شده، در راستای احقاق بخشی از حقوق قانونی باشگاه، خواستار در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود شد.

متن نامه مذکور به شرح ذیل است:

ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر عزیزی خادم

با سلام، احتراماً به عرض عالی می‌رساند علیرغم اینکه فوتبال در دنیا چندین دهه است به صنعت پرسود و جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل گردیده، برای هواداران باشگاه ها و تیم های ملی نیز باعث مشغولیت، جذابیت و سرگرمی و برای باشگاه‌ها و حتی تیم‌های ملی هم تقریباً محل درآمد پرسودی می‌باشد و محل‌های درآمد نیز تقریباً مشخص می باشد، از جمله: ۱) بلیط فروشی، ۲) فروش پیراهن، ۳) تبلیغات روی پیراهن، ۴) تبلیغات دور زمین، ۵) پخش تلویزیونی، ۶) فضای مجازی، ۷) فروش بازیکن و موارد دیگر.

جناب آقای دکتر عزیزی خادم، همانطور که خودتان استحضار دارید و واقف هستید، هر کدام از این موارد هفتگانه در فوتبال ایران مشکلات خاص خود و محدودیت های قانونی و یا عرفی را برای باشگاه‌های ما در رده های مختلف داشته و باعث گردیده این صنعت مدرن فوتبال در ایران هیچگونه توجیه اقتصادی و یا به تبع آن توجیه معنوی نداشته و فوتبال کشور را هر روز به پرتگاه نزدیکتر کرده و در آستانه ورود به فروپاشی قرار دهد. این در حالیست که درآمد فوتبال در ایران برای شرکت یا گروه‌هایی هست که در کنار فوتبال بوده و از طریق فضای مجازی و با شرکت های واسط اقتصادی فعالیت می کنند و تقریباً بیش از ۸۰ درصد سود کلان فوتبال به جیب آنها می‌رود و این در حالی است که هزینه کلان باشگاه داری بر عهده باشگاه می‌باشد.

اگر با دقت به این موارد هفتگانه نگاه کنیم، به جز بند هفت آن، هیچکدام از بندهای دیگر در ایران قابل درآمدزایی برای باشگاه نبوده و یا اگر هم درآمدی داشته باشد، خیلی ناچیز است که اصلاً در مقابل هزینه باشگاه داری عددی به حساب نمی آید و نیز خود فروش بازیکن نیز با توجه به قوانین غیرحرفه ای و غیرشفاف در فدراسیون و سازمان لیگ، با مشکلات خاص خود دست به گریبان می باشد.

چنانچه می دانید، بیش از ۸۵ درصد باشگاه های لیگ برتر به صورت دولتی و یا شبه دولتی اداره می گردند که این موضوع نیز خود یکی از مشکلاتی است که گریبان فوتبال ایران را گرفته است، زیرا بخش خصوصی در فوتبال ایران باید با باشگاه هایی رقابت کند که نه درآمد برای آنها مهم است و نه هزینه باشگاه داری، چون هیات مدیره و مدیران باشگاه های دولتی صرفاً مدیران هزینه بوده و نیازی به درآمد باشگاه مطبوع خود ندارند.

جناب دکتر، اگر باشگاه داری و فوتبال در کشور از نظر اقتصادی بدین شکل مدیریت گردد، نه تنها از نظر اقتصادی در فوتبال پیشرفتی نخواهیم داشت، بلکه در مسیر رقابت در آسیا و حتی در منطقه چیزی برای گفتن نخواهیم داشت و باعث سرکوب احساسات و شور و نشاط هواداران عظیم فوتبال و مردم عزیزمان خواهد شد. لذا استدعا دارد برای نجات کشتی به گِل نشسته فوتبال ایران، به صورت فورس و سریع دستور بررسی و حل و فصل مشکلات اقتصادی و موارد دیگر از جمله بررسی آئین نامه ها و قوانین فوتبال کشور داده شود.

لذا بر همین مبنا و با توجه به موارد ذکر شده و شعارهای انتخاباتی حضرتعالی که اعلام کرده اید "حقوق قانونی باشگاه ها  را به خودشان برمی گردانیم"، این باشگاه در راستای سیاست های کلان حضرتعالی، تقاضا دارد دستور فرمائید در بازی های خانگی باشگاه بزرگ تراکتور، به دلیل اینکه قسمتی از هزینه های باشگاه داری را از این طریق جبران نماید، تبلیغات دور زمین توسط خود باشگاه انجام گرفته و سهم سازمان لیگ نسبت به توافق توسط باشگاه پرداخت گردد و یا اینکه سازمان لیگ باید نسبت به ظرفیت هواداری هر باشگاهی با آن باشگاه به توافق رسیده و قرارداد تبلیغات دور زمین را به صورت مجزا منعقد نموده و یا طوری برنامه ریزی نماید که حقوق باشگاه ها نسبت به هواداران خود پرداخت گردد.

قبلاً از عنایات حضرتعالی در تسریع در صدور دستور مقتضی نهایت سپاس و قدردانی را دارد.

با تجدید احترام

جمشید نظمی

مدیرعامل

رونوشت:

۱-    وزیر محترم ورزش و جوانان، جناب آقای دکتر سجادی.

۲-    مجمع نمایندگان محترم منطقه شمالغرب کشور.

۳-    استاندار محترم استان آذربایجان شرقی، جناب سردار زین العابدین خرم.

۴-    ریاست محترم سازمان لیگ، جناب آقای بهاروند.

شایان ذکر است در همین راستا تبلیغات محیطی بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان از سوی باشگاه تراکتور انجام خواهد شد.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
سوییچ ایران_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
عارفی_1
خرید باکس 1
دکتر نائبی_1
شیرآلات زمانی_1
خرید باکس 3
سوییچ ایران_3
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
عارفی_3
شیرآلات زمانی_4
خرید باکس 4
سوییچ ایران_4
عارفی_4
دکتر نائبی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
سوییچ ایران_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
خرید باکس 2
عارفی_2
شیرآلات زمانی_2
دکتر نائبی_2
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
دارو سازی عبیدی - فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
کلینیک النا_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
دکتر عارفی - موبایل فوتر
زمردی_فوتر موبایل اصلی
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر بلفارو
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
زمردی_فوتر اصلی
آیلین_تزریق چربی
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
فنی آتل_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
پارسیس_فوتر ساختمان
تدبیرکالا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
دارو سازی عبیدی - فوتر
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
شفا_فوتر