فراخوانی میلیونی نیسان در آمریکا
۳۲۴۷۳۶
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
۸۲۷۶
پس از فراخوانی سری 7 خودروهای بی ام و، این بار شرکت خودرو سازی ژاپنی نیسان، به دلیل مشکل کیسه‌ی هوا (airbag) سه میلیون دستگاه خودروی ساخت این شرکت را در آمریکا فراخواند.
مجله دیجی کالا - حدیث جانی: پس از فراخوانی سری 7 خودروهای بی ام و، این بار شرکت خودرو سازی ژاپنی نیسان، به دلیل مشکل کیسه‌ی هوا (airbag) سه میلیون دستگاه خودروی ساخت این شرکت را در آمریکا فراخواند. این مسئله 3.53 خودروی نیسان را تحت تاثیر قرار داده که اتفاقا بیشتر آن‌ها در آمریکا به فروش رفته است.

فراخوانی خودروهای نیسان در آمریکا به دلیل مشکل کیسه‌ی هوا

ماشین‌هایی که در سال‌های اخیر ساخته شده سنسوری در صندلی‌های خود دارند. دلیل وجود این سنسور این است که فقط در صورتی که مشخص شود کسی که در آن صندلی نشسته، کیسه‌ی هوا فعال شود. این سیستم دلیل اصلی این درخواست نیسان مبنی بر بازگرداندن خودروهای این کشور است. این موضوع مدل‌های نیسان: ماکسیما، لیف، آلتیما، مورانو، پت‌فایندر، روج، سنترا، تاکسی NV و NV 200 تولید سال‌های 2013 تا 2017 میلادی (تقریبا 1392 تا 1396) را تحت‌الشعاع قرار داده.

این فراخوان، شامل خودروهای اینفینیتی JX35/QX60، اینفینیتی Q50 مدل سال‌های 2017 تا 2013 و هم‌چنین شورلت City Express تولید سال‌های 2015 تا 2016 را می‌شود. دلیل اصلی فراخوان این خودروها این است که سیستم طبقه‌بندی مسافر بد است. یعنی ممکن است یک فرد بالغ را به عنوان یک کودک یا حتی صندلی خالی در نظر بگیرد، بنابراین وقتی تصادف رخ دهد، احتمال این‌که کیسه‌ی هوا فعال نشود، وجود دارد. از آنجایی که کیسه‌ی هوا مسئله‌ی مرگ و زندگی است، عملکرد آن حیاتی است و به این خاطر است که نیسان 3 میلیون دستگاه از این خودروها را در آمریکا فراخوانده است.

در بعضی خودروها، می‌توان به سادگی با برنامه‌ریزی مجدد یک نمونه مشکل آن را برطرف کرد. سپس نمایندگی‌های مجاز با جایگزینی آن بخش به جای قسمت‌های ناقص، مشکل دیگر خودروها را هم برطرف می‌کنند.
برچسب ها:
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج