پاستا سالادی که چاقتان نمی کند
۳۹۸۱۸
۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱
۲۳۶۴۶
سالاد پاستا با وجود آنکه بسیار خوشمزه است، اما عده زیادی - مخصوصا خانم‌ها - از خوردن آن وحشت دارند، چون ترکیب سس و پاستا به شکل ترسناکی پرکالری و چاق‌کننده است.
برترین مجله اینترنتی ایران


مجله آشپزی ایده آل:  سالاد پاستا با وجود آنکه بسیار خوشمزه است، اما عده زیادی - مخصوصا خانم‌ها - از خوردن آن وحشت دارند، چون ترکیب سس و پاستا به شکل ترسناکی پرکالری و چاق‌کننده است. راهی برای اینکه این سالاد ماهیت خود را به کل تغییر دهد وجود ندارد، اما در این رسپی بعضی مواد برای کم کردن ضررهای یک سالاد پاستای چرب و پرنشاسته جایگزین می‌شوند.

پاستا سالاد رژیمی

مواد لازم:
  •   پاستای فرمی: 200 گرم
  •  کالباس سالامی: 100 گرم،‌ خلالی
  •  پیازچه: یک دسته ساطوری
  •   کنسرو ذرت: نصف قوطی
  •  شوید ساطوری: 3 قاشق غذاخوری
  •  ماست خامه‌ای: یک دوم پیمان
  •   نمک و فلفل به میزان لازم
روش تهيه:

1 - یک قابلمه آب را با 4 قاشق غذاخوری نمک و 4 قاشق غذاخوری روغن به جوش آورید. پاستا را 15 دقیقه یا تا زمانی که کاملا مغزپخت شود در آن بپزید، سپس آن را آب کش کرده و کنار بگذارید.

2 - پاستای سرد شده را با سایر مواد در یک کاسه بزرگ مخلوط کرده و نمک و فلفل آن را اندازه کنید.

3 -  لازم است حتما قبل از سرو این سالاد، حداقل یک ساعت آن را در یخچال بگذارید تا مواد کاملا سرد شده و طعم‌ها با یکدیگر مخلوط شوند.

نکته:


در تهیه این سالاد به جای ماست می‌توانید از سس مایونز یا ترکیبی از ماست و سس مایونز به نسبت دلخواه استفاده  کنید.
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:1
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج