تعداد مشترکان پولی اسپاتیفای از 50 میلیون گذشت
۴۹۱۷۰۶
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
۲۱۰۰ 
شبکه‌های مختلف استریم موسیقی، رقابت سختی با یکدیگر دارند؛ از اپل موزیک گرفته تا پاندورا و اسپاتیفای، هر کدام سعی می‌کنند تا در کنار موسیقی، سرویس‌های مختلفی به کاربران خود ارایه دهند تا بتوانند از رقبای خود جلو بزنند.
مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شبکه‌های مختلف استریم موسیقی، رقابت سختی با یکدیگر دارند؛ از اپل موزیک گرفته تا پاندورا و اسپاتیفای، هر کدام سعی می‌کنند تا در کنار موسیقی، سرویس‌های مختلفی به کاربران خود ارایه دهند تا بتوانند از رقبای خود جلو بزنند.
 
 تعداد مشترکان پولی اسپاتیفای از ۵۰ میلیون گذشت
 
با این حال، می‌توانیم به جرات بگوییم که اسپاتیفای (Spotify) هنوز هم محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین سرویس استریم موسیقی است. این شرکت به تازگی گزارش داده است که تعداد کاربرانش به بیش از ۵۰ میلیون رسیده است؛ این ۵۰ میلیون نفر، همگی مشترک سرویس ماهیانه‌ی اسپاتیفای هستند و این شرکت، درباره‌ی رقم کاربران رایگان خود این رقم را ارایه نداده است.

برای مقایسه، بد نیست به رقم قبلی ارایه شده از سوی اسپاتیفای هم اشاره‌ای کنیم. این شرکت در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ (یعنی شهریور ماه امسال)، گزارش داده بود که تعداد مشترکان خود را به ۴۰ میلیون عدد رسانده است. اینکه اسپاتیفای بتواند تعداد مشترکان خود را در مدت ۵ ماه به ۵۰ میلیون نفر برساند، موضوع کمی نیست؛ طوری که ۲ میلیون نفر ماهیانه به عضویت اسپاتیفای درآمه‌اند.

نزدیک‌ترین رقیب به اسپاتیفای، اپل موزیک است. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶، اپل گزارش داده بود که مشترکان پولی این سرویس، به بیش از ۲۰ میلیون نفر رسیده‌اند. با اینکه اپل موزیک فاصله‌ی زیادی با اسپاتیفای دارد، اما باید به این موضوع هم توجه کنیم که اسپاتیفای در سال ۲۰۰۸ کار خودش را شروع کرده، در حالی که اپل موزیک در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده است.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج