کارهایی که روانشناسان، برای شادی خود انجام می دهند
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
دکتر ولدخانی_1
اپیلاسیون نانا 1
استخدام_1
دکتر ولدخانی_3
اپیلاسیون نانا 3
استخدام_3
استخدام_4
دکتر ولدخانی_4
اپیلاسیون نانا 4
استخدام_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر ولدخانی_2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۵۹۹۹۹۸
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
۶۳۱۶۷
هر چند فرمول واحدی برای شاد بودن وجود ندارد اما خود مراقبتی منظم می‌تواند خدمت بزرگی به تقویت روحیه و حفظ شادی بکند.
برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: هر چند فرمول واحدی برای شاد بودن وجود ندارد اما خود مراقبتی منظم می‌تواند خدمت بزرگی به تقویت روحیه و حفظ شادی بکند. هر کسی از یک سری چیزهایی لذت می‌برد که تا حدودی منحصر بفرد بوده و بین انسان‌ها متفاوت است، بنابراین کلید شادی این است که بدانید چه عادت‌ها و فعالیت‌هایی «شما» را راضی و خوشنود می‌کند و روزانه برای‌شان وقت صرف کنید.
 
 کارهایی که روانشناسان هر روز انجام می‌دهند تا بیشتر احساس شادی کنند
 
بسیاری از چیزهایی که در زندگی ما روی می‌دهد، صرفا اتفاق‌هایی هستند که می‌افتند اما خیلی از چیزهای دیگر آنهایی هستند که «باید» انجام دهیم و شاد بودن، یک از آنهاست. شاید کنجکاو باشید بدانید کارشناسان حوزه‌ی سلامت روان و روانشناسان برای کسب شادی و حفظ آن چه کار می‌کنند، ما از سه درمانگر خواسته‌ایم تا استراتژی‌های روزانه‌شان را برای مثبت ماندن و شادی کردن، حتی در زمان استرس، به ما بگویند، در این مطلب، به سه مورد از مهم‌ترین‌شان اشاره می‌کنیم که شما هم می‌توانید برای خودتان بکار ببرید.
 
ذهن آگاه هستند

عبارت «ذهن آگاهی» احتمالا تصویری از یوگا یا مدیتیشن را به ذهن‌تان می‌آورد، اما واقعیت این است که شما می‌توانید با ورزش‌هیا مختلفی، ذهن آگاهی را انجام دهید. مثلا شنا، ورزش خوبی برای تمرین ذهن آگاهی می‌تواند باشد، چون حرکات مکرر، طبیعتا می‌توانند به الگوهایی از ذهن آگاهی را اجرا کنند. شما برای اینکه بتوانید خوب شنا کنید، باید روی حرکات‌تان تمرکز کنید، الگوهای منظمی از ضربه به آب و همچینن تنفس‌های با تمرکز، تمرینی از ذهن آگاهی هستند.
 
ضمنا، شنا کردن، ورزشی با شدت پایین است که حین انجامش، احساس ناراحتی ندارید اما حتما طراوت و انرژی را احساس می‌کنید. پیدا کردن فرصتی برای یک تا یک ساعت و نیم شنا کردن با تمرکز، در اواسط یک روز شلوغ کاری، یک استراحت بسیار عالی و کامل در کنار ذهن آگاهی خواهد بود.

یادداشت می‌کنند

مطالعات نشان می‌دهد ابراز احساسات و اظهار قدردانی می‌تواند فوایدی چون خواب بهتر و کاهش خطر افسردگی را در پی داشته باشد. پس عجیب نیست که روانشناسان هم خودشان این کار را انجام می‌دهند و هم به بیماران توصیه می‌کنند.
 
 هر وقت احساس اضطراب داشتید، لیستی از چیزهایی که بابت‌شان می‌توانید شاکر و  راضی باشید تهیه کنید، این کار نگرش‌تان را تغییر داده و مانع نشخوار فکری که استرس برانگیز و ناامید کننده است می‌شود و نمی‌گذارد روی افکار منفی متمرکز بمانید. بنابراین حال‌تان خوب خواهد شد.
 
 کارهایی که روانشناسان هر روز انجام می‌دهند تا بیشتر احساس شادی کنند

ورزش می‌کنند

یک راه دیگر برای شاد شدن می‌خواهید؟ تمرینات هوازی! دویدن مانند منبعی از سلامت روان برای خیلی از روانشناس‌هاست؛ که نه تنها استرس را کم می‌کند بلکه حتی هنگام دویدن ایده‌های خوب و مثبتی هم ممکن است به ذهن‌تان خطور کند! برای حس خوب بعد از دویدن، دلیل علمی وجود دارد؛ ورزش کردن باعث افزایش آدرنالین در تمام بدن می‌شود که متعاقبا ترشح اندورفین را به دنبال دارد.
 
حتی چند دقیقه ورزش کردن هم می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند؛ یک مطالعه به تازگی نشان داده فعالیت بدنی سبک در مقایسه با ورزش‌های سنگین یا متوسط، بهتر می‌تواند روی هیجانات اثر مثبت بگذارد.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
انجمن پرستاری ایران_1
شیرآلات زمانی_1
سفیر بار ساقدوش_1
دکتر نائبی_1
دکتر نائبی_3
انجمن پرستاری ایران_3
سفیر بار ساقدوش_3
شیرآلات زمانی_3
شیرآلات زمانی_4
سفیر بار ساقدوش_4
انجمن پرستاری ایران_4
دکتر نائبی_4
انجمن پرستاری ایران_2
دکتر نائبی_2
شیرآلات زمانی_2
سفیر بار ساقدوش_2
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
شفا_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
قالیشویی بانو_فوترموبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی
تدبیرکالا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
کیان برنا_فوتر
شفا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
فنی آتل_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
رستوران باغ بهشت _فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو