اطلاعیه مهم برای کاربران اپلیکیشن iOS برترین‌ها
۸۴۱۷۵۹
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
۱۱۲۴۹ 
همان طور می‌دانید، کمپانی اپل فعالیت تمامی اپلیکیشن‌هایی که سرویس‌های خود را با پروفایل‌های Enterprise عرضه می‌کردند محدود کرده است که این تصمیم منجر به اختلال در اکثر اپلیکیشن‌های ایرانی از جمله اپلیکیشن برترین‌ها شده است. در حال حاضر این مشکل رفع شده است و شما کاربرانی که از اپلیکیشن iOS ما استفاده می‌کنید، می‌توانید از دو روش زیر اپلیکیشن برترین‌ها را نصب کنید.

برترین‌ها: همان طور می‌دانید، کمپانی اپل فعالیت تمامی اپلیکیشن‌هایی که سرویس‌های خود را با پروفایل‌های Enterprise عرضه می‌کردند محدود کرده است که این تصمیم منجر به اختلال در اکثر اپلیکیشن‌های ایرانی از جمله اپلیکیشن برترین‌ها شده است.

همکاران بخش فنی ما از ساعات اولیه بوجود آمدن این اختلال سعی در حل این مشکل داشتند و در حال حاضر این مشکل رفع شده است و شما کاربرانی که از اپلیکیشن iOS ما استفاده می‌کنید، می‌توانید از دو روش زیر اپلیکیشن برترین‌ها را نصب کنید.

روش اول؛ نصب مستقیم:

1. ابتدا اپلیکیشن قبلی برترین ها را از دیوایس خود حذف کنید.

2. با دیوایس iOS خود و مرورگر Safari وارد این لینک شوید.

3.  از صفحه باز شده اپلیکیشن را دانلود کنید. پس از کلیک روی نصب، روی گزینه install کلیک کرده و منتظر بمانید تا برنامه نصب شود.

اطلاعیه مهم برای کاربران اپلیکیشن iOS برترین‌ها

4. پس از نصب کامل از اجرای برنامه خودداری کرده، ابتدا به بخش Setting، بخش General و بعد از آن بخش Device Management بروید و گزینه SCATON LTD را انتخاب کرده و روی گزینه Trust کلیک کنید. پس از آن اپلیکیشن را اجرا کنید.

روش دوم؛ از طریق SibAPP:

1. ابتدا اپلیکیشن قبلی برترین ها را از دیوایس خود حذف کنید.

2. از طریف این لینک و با دیوایس iOS خود، برنامه SibApp را نصب کنید.

3. وارد اپلیکیشن SibApp شده و در بخش جستجو «برترین ها» را پیدا کرده و آن را طبق دستور العمل موجود نصب و فعال کنید. اگر برنامه SibApp شما هم غیر فعال شده است، آن را حذف کرده و از طریق لینک بالا مجددا نصب کنید.