فرمول تنظیم ساعت خواب در تعطیلات!
۸۴۵۹۰۱
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
۳۲۱۲ 
شب بیداری و بی خوابی در ایام عید یکی از معضلاتی است که با پایان تعطیلات نوروزی، پیامدهای منفی آن به خصوص برای کودکان آشکار می‌شود.

میزان: شب بیداری و بی خوابی در ایام عید یکی از معضلاتی است که با پایان تعطیلات نوروزی، پیامدهای منفی آن برای کودکان و نوجوانان به ویژه در رفتن به مدرسه آشکار می‌شود.

برای اینکه دچار دردسرهای بهم خوردن برنامه خواب فرزندتان نشوید، بد نیست چند نکته را رعایت کنید:

شام فرزندتان را در ساعت همیشگی و معین به او دهید.

به فرزندتان اجازه دهید شب‌ها فقط یکی، دو ساعت بیش از حد معمول بیدار بماند.

زمانی که احساس می‌کنید کودکتان خسته و بهانه‌گیر شده، سعی کنید محیط آرامی را برایش فراهم کنید تا بتواند بخوابد.

در دید و بازدیدها و منزل اقوام هم از آن‌ها بخواهید تا جای ساکتی را به خواب و استراحت بچه‌ها اختصاص دهند.

صبح‌ها نیز کاری کنید که بچه‌ها فقط یکی، دو ساعت بیشتر از حد معمول بخوابند.

در چند روز پایانی تعطیلات سعی کنید، برنامه خواب و بیداری کودکتان را کم کم به ساعت معمول نزدیک کنید. مثلا هر شب او را ۲۰ دقیقه زودتر بخوابانید.

برچسب ها:
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
11:43 - 1398/01/08
فرمول تنطیم ساعت خواب همونی که عقربه های ساعت یک ساعت عقب کشیده شود.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج