رد لایحه تابعیت فرزندان دارای پدر خارجی
۸۷۴۷۰۲
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
۱۰۹۸۰ 
شورای نگهبان نظر خود را درباره لایحه تابعیت فرزندان اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: شورای نگهبان نظر خود را درباره لایحه تابعیت فرزندان اعلام کرد.

کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بررسی لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی اظهار داشت: این لایحه اصولاً مورد قبول هر فرد دلسوزی است و کلیت قانونی هم که فعلاً داریم، با این لایحه تفاوتی نمی‌کند.

وی افزود: البته تشریفاتی در قانون فعلی وجود دارد که مجلس آن تشریفات را حذف کرد و اعضای شورای نگهبان معتقد بودند که در ماده واحده این لایحه مباحث کیفری و مسائل امنیتی به طور مطلق از متن مصوبه حذف شده است و این مسئله را خلاف موازین شرع تشخیص دادند.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه تبصره‌ای به این لایحه در مجلس اضافه شده بود که آن هم خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته شد، ادامه داد: اطلاق اعطای تابعیت نسبت به مواردی که خوف بروز مشکلات و مسائل امنیت وجود داشته باشد خلاف موازین شرعی و قانون اساسی اعلام شد.

کدخدایی گفت: همچنین در یکی از تبصره‌های این لایحه، اطلاق اعطای پروانه اقامت به پدر مطرح شده است که در این مورد هم نسبت به مواردی که خوف بروز مشکلات و مسائل امنیتی وجود داشته باشد خلاف موازین شرع و مغایر بند ۵ اصل ۳ قانون اساسی شناخته شد.

برچسب ها:
انتشار یافته: 192
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
12:52 - 1398/03/25
خخخخخ
پاسخ ها
@
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
کار درستی هستش. توی بیشتر کشورها مرد اهل هرکشوری باشه خانواده اونم تابعیت همون کشور رو میگیرن من نمیدونم چرا بعضیا اصرار دارن که به زنایی که شوهر خارجی دارن تابعیت ایرانی بدن!! این موضوع هم از یه جناه و اونم اصرار اصلاح طلبا هستش!! موضوع مشکوکه
عسل
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
وای چه دنیای عجیبی؟!! مردم من خون آریایی رو برتر می دونن اما همون رو چون زاده یکی دیگه هم هست قبول ندارن خودشونو می کشن که با خارجی ازدواج یا بچشون یک جای دیگه به دنیا بیارن تابعیت اونجا رو بگیرن ولی یکی دیگه اینکارو تو کشورشون بکنه بده میان از فرهنگ خوب اروپایی حرف می زنن یک کلام نمی گن چه برخورد خوبی با خودشون حتی دورگه ها دارن برای مردم خودم متاسفم شدید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
طبق قانون تابعیت میتونن بگیرند ولی باید شرایطشو داشته باشند همسایه ی ما شوهرش عراقی و دیپلماته چون آدم موجه و متشخصیه به بچه هاش تابعیت ایران رو دادند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چقدر قشنگ گفت مجلس عددی نیست و واقعا هیچکاره است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
به نظر من یکی از بهترین کارهایی شورای نگهبان تو این
چند سال انجام داد همین کار بود
#نماینده -جوگیر
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
22:10 اصلا همچین چیزی نیست نمی دونم قضیه یارو چی بوده ولی اینطوری نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
00:39 باهات موافقم حالا جدا از اینکه درسته یا نه مجلس باید قدرتش از این حرفا یشتر باشه به حساب خودشون صدای مردمن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
فرزندان حاصل از ازدواج زنان
ایرانی با مردان خارجی که در ایران متولد شده یا حداکثر تا یک‌سال پس از تصویب این
قانون در ایران متولد می‌شوند می‌توانند بعد از رسیدن به سن هجده سال تمام تقاضای
تابعیت ایرانی نمایند. این افراد در صورت نداشتن سوء پیشینه کیفری یا امنیتی و
اعلام رد تابعیت غیرایرانی به تابعیت ایران پذیرفته می‌شوند.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
واقعا اینطوری نیست اما می شه دورش زد مثلا به نام خاله من و شوهر خالم شناسنامه گرفتند فقط تو شناسنامه یک اسمه حقیقتا بچه یکی دیگه است
بیست
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
اینو خطاب به کسایی می گم که می گن افغان ها شغل ما رو گرفتن اففان ها شغل شما رو نگرفتن شغل خودشون بوده اینا که دیگه آقازاده نیستن که با پارتی بازی برن سرکار اگه سرکارن به خاطر مهارت و تلاش خودشون بود شما هم اگه می تونی مثل اونا تلاش کن شغلتو برگردونی هر کس به اندازه ظرفیتش می گیره ظرفیتت رو ببر بالا و بیکاری خودتو تقصیر افغان ها ننداز
به بیست
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
والا من فقط سر ساختمون دیدمشون
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
علیرضا جوگیر
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
قانون باید برعکس شه باید به بچه های زنای ایرانی نه مردای ایرانی تابعیت بدن چون این زنه که وقتی مرد بیرونه بچه تربیت می کنه بچه تابع مادرشه اگه یک رگه ایرانی باشه مادرشم ایرانی اون بچه یک آریایی اصیل می شه مهم نیست پدرش کی باشه چون تربیت مهمترینه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
22:01
فقط در ایران و دو سه تا کشور دوزاری تابعیت از پدر به می رسه. در اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان
تابعیت از هر دو والد به فرزند منتقل میشه
من نژادپرست نیستم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
باید بگم راجع به اینکه بعضیا فکر می کنن مهاجر ها می تونن ایرانو آباد کنن یخورده زیاده رویه و تا حدودیم راست متاسفانه همیشه باهوشا و مغز ها کشورا کشوراشون رو بهتر می کنن و اکثر مغز های ما می رن ولی خوب راجع به افغان ها اینطور نیست اونا همینجا تو ایران می مونن اگه از نفرات برتر المپیاد ریاضی بپرسی آرزوشو می گه از ایران خارج شم ولی راجع به نفرات برتر کنکور که اتفاقا افغان هم بودن همش از ایران می گفتند یعنی دیدم که می گم ایرانی ها می خوان برن و افغان ها می خوان بیان خوب طبیعیه نهایت می شه که تو خیلی جاها جلو بزنن ما باید مغزهامونو نگه داریم درسته که اونور زندگی بهتری دارند اما اینورم ما با اونا بهتریم و الا می شه همون قضیه سپهسالاریه قورباغه قصدم توهین به افغان نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
یک حرفیه باید بزنم کاربران ما سر مسئله توهنین به لر ها -جانم به فدای لر ها- سنگ تموم گذاشتن و گفتن کارفرماست اما حق اینکه بگه لر استخدام نمی کنم نداره اما سر اون یکی قضیه که مغازه گفته بود افغان ها رو راه نمی ده خیلی هاشون گفتن مغازه خودش بوده حق داشته . یعنی چی الان؟؟ وقتی در مقابل خودتون بشه می شه نژاد پرستی برای خودتون بشه می گین حق مسلم چرا دورویی؟؟ فرق شما رامبد جوان چیه؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
چرا باید یک ملت تاوان اشتباه یک زن را که با یک خارجی از
دواج کرده بدن؟
#شورای نگهبان مچکریم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
کاربر بیست نمی تونن این موقعیت تو کشور خودشون داشته باشن؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بابا چرا نمی فهمین این هیچ ربطی به نژادپرستی نداره ما شرایط خوبی برای قبول اونا نداریم نگین نژادپرست
Iran, Islamic Republic of
13:29 - 1398/03/25
هر جور حساب کنیم یک کشور دیگه هستند ونباید تابعیت بگیرن مگر این که مرد ایرانی باشه
پاسخ ها
دونالد ترامپ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
همسایه ما اشتباه کرد همسر یه افغان شدو بچه ای بدنیا اورد و مرد افغانی یهو ناپدید شد حالا اون کودک بدون شناسنامه ست دوست عزیز درست قضاوت کن مادرش ایرانیه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
احسنت واقعا امنیتی است. این دلسوزی جای خود دارد. ولی امنیت حرف اول است که باید حفظ بشه.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
احسنت واقعا امنیتی است. این دلسوزی جای خود دارد. ولی امنیت حرف اول است که باید حفظ بشه.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
احسنت. امنیت حرف اول است.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
احسنت. امنیت حرف اول است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نظر شما به نظر ترامپ بسیار نزدیک است
بدون نام
China
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
چه فرقی می کنه یعنی اگه مادر خارجی باشه مشکل امنیتی نداره؟ دیگه خیلی شورشو دراوردین!
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بهشت زیره پای مادران هست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
تو همونی که نوشته بودی نگار جواهریان 34 ساله پیره و وقت بچه دار شدنش گذشته؟عاره نرها باید همه چیز به منفعتشون باشه.زن جوان و حضانت بچه و همه غلطهای اضافه
مرگ بر نرسالاری
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
وقتی مادر هیچ نقشی در زندگی بچه نداره چرا باید بدن و روانش رو از بین ببره و همه فرصتهای زندگیش رو هدر بده؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دونالد ترامپ جان تاوان اشتباهات همسایه شمارو باید مردم ایران بدن از این نوع اشتباهات زیادن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
کاملا با ۱۳:۲۹ موافقم پدر غیر ایرانی و مشکل امنیتی ایجاد میشه یه فردا ایران با کشورشون به مشکل بخورع طبیعیه که طرف کشورشون رو میگیرن هرچند تابعیت داشته باشند
تا الان که من کامنت میذارم بیست و دو تا افغانی بهت منفی دادن ..
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
آقا نعیمه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
از ماست که بر ماست. #زنان_علیه_زنان_ممنوع
سارا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
یعنی زن ایرانی آدم حساب نمیشه .خیلی نادونی
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نعیمه خانوم چه فرقی بین یک مرد و یک زن ایرانی هست ما جفتمون خون ایرانی داریم بچه ی ما بچه ایران می شه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
یعنی چی هر جور حساب کنیم مال یک کشور دیگه هست یعنی فقط مردا ایرانین ما زنا ایرانی نیستیم؟؟ می شه خواهش کنم دری وری نگید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چرت نگو.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
من یک زن ایرانیم همون قدر بچه من حق دارم تابعیت ایران رو داشته باشه که یک مرد ایرانی بچش می تونه داشته باشه پس چرت نگین
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
این هیچ مشکل امنیتی ایجاد نمی کنه اتفاقا برعکسه اگه احساس کنن بخشی از ایرانن طرف ایران رو می گیرن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
کارشناس امنیتی نظر داد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
نعیمه خانوم شما چیزی نگی نمی گن لالی یاد بگیر طرف جنس خودتو بگیری متوجه نیستی اینا همه به خاطر مردسالاریه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چه ربطی به امنیت داره؟؟ اتفاقا امنیت بیشتر می شه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
بدم میاد این مساله رو ربط میدین به مرد سالاری و این مزخرفات. به نظرم اگر کسی با یه مرد اروپایی هم ازدواج کنه باید وایسه همون اروپا زندگی کنه افغانی هم بود بره افغانستان. تا یه چیزی میشه یه عده میپرن وسط و ربطش میدن به مرد سالاری. من خودم مخالف مردسالاری هستم اما با تصویب نشدن این قانون موافقم. اکثر اینهایی که ازدواج کردند با مرد خارجی در واقعا اکثرا شوهرانی افغانی دارند و ریختن توی این سایت و دارند از تصویبش دفاع میکند حتی همین خانمهای مثلا فمینیست
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
برترین ها کاربر 14:39 داره به ما توهین می کنه چرا نظرشو چاپ کردی؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
14:39 عزیز مرد سالاریه می دونی چرا چون بچه مرد ایرانی مهم نیست زنش کی باشه می شه ایرانی اما درباره بچه زنا اینطور نیست کاملا قوانین ضد زن یکی مثل تو ندونسته حرف می زنی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
اینایی که منفی گرفتن های زیادشون رو ربط می دن به افغان ها بدونن که ایرانی واقعی از همخونش دفاع می کنه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
14:39 صورت مسئله رو پاک نکن لطفا حرف ما اینکه چرا حقی که به مرد دادن به زن نمی دن به جای اینکه جواب بدی میای منحرف می کنی از موضوع اصلی و به مسائل دیگه ربطش می دی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مردسالاری و فرهنگ پایینی که تو دهن شماست خیلی عجیبه!
تو همه کشورها بچه ها تابعیت رو هم از پدر ث میبرن هم از مادر. فقط چند تا کشور غیرمتمدن و شدیدا مردسالار هستند که تابعیت از طریق مادر رو قبول ندارن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
کاربر 14:39 بدونه اینکه بدونه داری یکی رو متهم می کنه از اون ورم یک قانون رو که ضد مادرای ایرانه قبول داره کاملا مشخصه مادرش تو تربیتش کم گذاشته
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
از مسئله مهاجر وافغان الان بیاین بیرون جواب بدین چرا برای مرد مشکل نداره و تابعیت می دن اما تا بحث زن می شه می گن مشکل امنیتی؟؟ می بینین شما نمی تونین جوابو بدونه ضایع شدن حقوق زن بگین پس چرت و پرت نگین
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
14:39 یک آریایی اصیل هیچوقت ندیده و نشناخته تهمت نمی زنه که باعث ننگه یعنی ننگی
pary
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
اون بچه بدبخت چه گناهی کرده اصلا شما میدونی چقد بچه بی شناسنامه تو ایران هست؟فقط ب خاطر اینکه پدرشون ایرانی نیس واقعا ظلمه
Iran, Islamic Republic of
14:26 - 1398/03/25
خدایا شکرت بهترین خبری بود که امروز خواندم
پاسخ ها
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
لایک
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
چی گیرت اومد؟
بدون نام
China
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هموطن ما رو،، خخخخخ
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ببین این سایت چقدر بازدید کننده افغان داره که مظراتی مثل نظر مرد جنوبی منفی گرفته
کاملا مشکل امنیت مطرح هست خوبه اینبار مجلسی ها نشون دادن مغز هم تو کله هاشون هست
بدون نام
United States
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نشد تو یک بار یک نظر انسانی بدی
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
تو دیگه چرا ؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
من هم همینطور. کار بسیار خوبی کردند
عسل
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
خطاب به کاربر 20:22 که نژادپرستی از سر رو روش می باره اون مظراتی نیست نظراتی بعدم من ایرانی نیستم به صرف اینکه با تو موافق نیستم؟؟ برو اونور بزار باد بیاد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
20:22 از این که می بینم انقدر می سوزی خوشحالم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
عسل لایک
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
فکر کنم همه داریم از مسئله اصلی دور می شیم بحث بحث دادن تابعیت به مهاجر ها نیست بحث دادن تابعیت به بچه ای که تو ایران و از یک مادر ایرانی به دنیا اومده قانونی که این تابعیت رو بچه مردای ایرانی می ده اما به بچه های زنا نه بحث تبعیضه و نادیده گرفتن یک بچه ایرانی
pary
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
نژاد پرستی کلا عقلو منطقتو از کار انداخته اگه عقلت کار میکرد میفهمیدی چی داری میگی مستر جنوبی
Iran, Islamic Republic of
14:27 - 1398/03/25
خدایا شکرت بهترین خبری بود که امروز خواندم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بزرگان مردان دولتمد خیلی خوب تصیم گرفتن دورود بر شما. با این تصیم متان تمام مردمان ایران زمین را خوشحال کردید. احسنت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
17:7 با کمال احترام غلط املایی خیلی داری اول سواد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
کلا ۹۹ درصد نظرات شما بوی تعفنشون کل سایت رو برمیداره همیشه. انقدر که جنسیت زدگی؛ نژادپرستی و تعصب در نظرات مختلفتون دیده میشه
pary
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
۱۷:۰۷
شما از طرف خودت حرف بزن لطفا....تمام مردم ایران ؟
بهتر بگیم مردم نژاد پرست و اهل تبعیض بین زن و مرد شماها فقط ب خاطر اینکه عقل منطقتون ب اندازه کافی رشد نکرده فک میکنین خیلی اتفاق خوبیه که براتون متاسفم
Iran, Islamic Republic of
16:02 - 1398/03/25
هنوز به اون سطح از انسانیت و رشد نرسیدیم که درک کنیم خداوند تمام انسان ها را برابر و یکسان افریده و کسی بر کسی برتری نداره فقط نژادپرستان میتونن اینطور قانون تصویب کنن خیلی جالبه که توی این روزها که خبر سفر رامبد جوان برای گرفتن تابعیت کانادایی فرزندش همجا پرشده توی کشور ما ادم هایی بدون هویت و محروم از ابتدایی ترین حقوق شهروندی هستن بیشتر کشورها تقریبا همینطور با انسانهادبرخورد میکنن ما فقط خوب بلدیم شعار بدیم در ضمن اونا ادعای اسلام و مسلمونی ندارن .فقط فهمیدن که انسان هستن و در برابر همدیگر و مشکلات هم مسؤلن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اگه بخوان اینجوری تابعیت بدن بافت جمعیتی ایران در اینده تغیر میکنه تابعیت ایران به خونه یعنی اگه پدر ایرانی باشه حتی اگه مادر خارجی باشه ولی اگه بخان به بچه زنان ایرانی هم تابعیت بدن باعث هرج ومرج میشه
اصفهانی
United States
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هر موقع تفاوت یک کشور مهاجر پذیر (مثل کانادا) با ایران را فهمیدی بعد بیا مقایسه کن. ایران در تامین نیاز های همین مردم خودش هم ناتوان هست اضافه شدن جمعیت بیشتر فقط بدبختی بیشتر ساکنان اصلی را در پی داره. اما کانادا اینقدر بدبختی که ما داریم را نداره.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
درود بر شما
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دختر جان همه جای دنیا قانون همینه. هر کس هر جا بدنیا میاد باید بره کنسولگری کشورش در اونجا شناسنامه بگیره. دلسوزی نداره. باید فرقی بین من که مالیات میدم و از امکانات استفاده میکنم با اون افغانی باشه دیگه. هنوز هیچی نشده تعدادیشون دنبال یارانه بودن.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
لایک داری
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دقیقا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
خداروشکردوهفته پیش ردشدوگرنه عزای عمومی بایدمیگرفتیم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
۱۰۰برابربدترازکاپلاسیون ننگین بودناموس شرف تاریخ وطن وهم وطن همه چیزو دادن میشدوجای صاحب خانه ومستاجرعوض میشد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
خداروشکرشورای نگهبان نگهبانی کردازقانون شرف ناموس امنیت تاریخ افتخارهمه چیزمون وگرنه فاتحعها ایران وایرانی خونده بودبدترازفلسطیتن اشغالی میشیدیم بااینهم‌افتخارتاریخ تمدن قدرت ...‌
ص ا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
برادر من گیرم حرفتون درست، ولی در کشور رو نمیشه باز کرد که هر کسی از هزار و هفت ملت بیاد جا خوش کنه. گرچه ادم دلش میسوزه واسه کسی که پدر نداره و بی هویت مونده !! ولی ۶ لابد حقوقدان و ۶ مجتهد دلیل دارند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
پز روشنفکری میدید ولی تا جلو دماغتونم نمیبینید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
خون؟ یعنی خون مادر تو رگ بچه اش نیست؟ از نظر ژنتیکی نیمی از ژنها از مادره.بهتره بگی تابعیت در ایران به نرسالاریه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اینجا بیشتر از نژادپرستی ردپای زن ستیزی وجود داره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اولا نادان 17.36 به خون نیست به ژنتیکه. دوما بچه به یه اندازه ژن های پدر و مادرش رو به ارث می بره. نمی دونی حداقل یه کم مطالعه کن
در پاسخ به اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ایران در تامین مردم خودش مشکل نداره.اون ایرانیان هستن که در انتخاب افراد دولتی و مجلسی هر بار بدتر از قبل عمل میکنند.وگرنه ایران در بهترین نقطه دنیا از لحاظ جغرافیایی,از لحاظ معدنی,از لحاظ گردشگری و از لحاظ انرژی قرار داره.هر کدوم از امتیازا رو یک کشور اروپایی میداشت,الان بهترین موقعیت رو برای مردمانش فراهم میکرد.شما میگی جمعیت ایران زیاد است در صورتیکه به نسبت مساحت,ایران جزو کم جمعیت ترین کشورها قرار میگیره.از طرفی هرم جمعیتی ایران در حال پیرشدن هست.نیاز به نیروی کار داره.یا اون دوستی که میگی تابعیت خون از طریق پدری,توی دنیا فقط دوتا کشور این قانون رودارن.یکی ایران و یکی دیگه.........از طرف دیگه با این رویه از هیچ کشوری ایرانیان نباید توقع داشته باشن تا بهشون تابعیت بدن دیگه ی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ببین اصفهانی عزیز بحث امکانات نیست بحث چطوری رفتاره بحث پذیرشه بحث فرهنگه گیریم که پدر افغانه اون به هر حال خون یک ایرانی تو رگاشه
بدون نام
United States
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
۱۷:۴۰ بدبختی شما نه با مهاجرت افغانیا شروع شده و نه با اعطا یا عدم اعطای تابعیت به دورگه های ایرانی و افغانی برطرف میشه. ریشه مشکلات شما در خوی دزدی و غارتگری خودتان و ستیزتان با بقیه جهانه و خودت هم خوب میدونی که بقیه این حرفا از جمله توجیهاتی که نوشتی حرف مفت و یاوه ای بیش نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
احتمالا اونهایی که به شما مثبت دادند همونهایی هستند که توی این کشور غیر قانونی میچرخند. با اینکه از نژادپزستی و توهین به کشورهای همسایه بیزارم اما از تصویب نشدن این قانون خیلی خوشحال خواهم شد. اگر این قانون اجرا بشه محلی میشه برای سو استفاده.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
احسنت کاملا درسته اگه اینا بفهمن
عسل
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ص ا تو باز حرف زدی؟؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
خطاب به رهگذر نه اتفاقا بستگی داره کجا به دنیا اومده و پدر مادر کیه بعد بره شناسنامه بگیره اون بچه ایرانه علم ثابت کرده بچه از نظر ژنتیکی بیشتر به مادر می ره تا پدر یعنی بیشتر ایرانی می شه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
آقای رهگذر بدون علم حرفی نزن
خطاب به ص ا همیشه چرت گو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
پدر نداشتن به معنی بی هویتی نیست بعدا پدر دارن ولی شناسنامه ایرانی تعلق نمی گیره چون پدر ایرانی نیست در حالی که مادر ایرانیه مادر که مهمترین بخش و اصل کاریه
ص ا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ببخشید یک خبطی کردم نمی شه با این جماعت حرف زد
Iran, Islamic Republic of
17:33 - 1398/03/25
آفرین بهترین خبر در چند سال اخیر
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
در مملکت نرسالاران هر روز از این اخبار می شنویم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اون بچه ها نمی تونن تحصیل کنن نمی تونن زندگی و ازدواج کنن با اینکه تو ایران به دنیا اومدن با اینکه از یک طرف خون ایرانی دارن فقط عذاب می کشن ...چرا خوشحالی؟؟ چرا یک بچه باید تاوان گناه پدرشو بده؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
برای کی بهترین؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
شخصی ذره ای انسانیت یا فرهنگ در وجودش باشه از چنین خبری نه تنها خوشحال نمیشه بلکه خیلی هم ناراحت میشه
Iran, Islamic Republic of
17:33 - 1398/03/25
در دراز مدت مجلس تاوان ندانم کاری هاشو پس میده چون همین بچه های بی شناسنامه و بی هویت اکثرا آینده خوبی در انتظارشون نیست و خلاف هایی ازشون سر میزنه بدون اینکه ردی بجا بگذارن و جامعه ایرانی چوب یه عده بیسواد و کوته فکری رومیخورن که عنوان نماینده گیشونو یدک میکشن لعنت به همتون
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
جای دولت بودم همشون میفرستادم افغانستان برن سناسنانه بگیرن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
اگه بهشون بها بدیم نه خیلی ولی در حد نرمال شاید یکی از اینا به جایی رسید و به خیلی ها کمک کرد مثلا یکی مثل بیل گیتس مگه مهاجر نبوده؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
00:45 چرا بیل گیتس یک مهاجر تو آمریکا بود!!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
خطاب به 20:15 اون شناسنامه است مجید جان دلبندم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ما همیشه چوب اونا رو خوردیم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
با حرف 00:45 موافقم البته نه بیل گیتسشو!!! ببینین یک افغان تو کلاس ماست که خیلی تو ریاضی قویه دو اختراع هم به نامش ثبته هوش بالایی داره قصدم نژاد پرستی نیست اما اگه تو کشور خودش بود چی می شد؟؟ افغانستان و ایران هر دو یک مشکل دارن نابغه هاشونو از دست می دن اگه همین نابغه ها تو کشورای خودشون بودنو ازشون حمایت می شد می تونستن آبادش کنن حالا چه ایران یا افغانستان ولی خوب اگه جای دیگه از نوابغ ما استفاده می کنن چرا ما از مهاجر به نفع خودمون استفاده نکنیم البته نه اینکه خودمون رو خراب کنیم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
خطاب به 17:55 از ایران مغز, ها و نوابغ می رن از اون ور از افغانستان نوابغ میاد؟؟
Iran, Islamic Republic of
17:35 - 1398/03/25
این یعنی انسانیتی وجود ندارد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
این یعنی ایران مملکت نرهاست و زن فقط دستگاه تولیدمثله و نقشی در هستی فرزندش نداره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
هیچ ایرانی اینجا وجود نداره اگه اعتراض نکنن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
بچه ای که مادر یا پدر ایرانی دارد ایرانی است.اگر براساس قانون بچه ی یک زن ایرانی ومرد خارجی ایرانی محسوب نمیشود،از اول این ازدواج غیر قانونی اعلام شود.تا بچه های حاصل از این ازدواج دچار مشکل نشوند.
شکلک
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ببینین من با اینکه گفته در حد بیل گیتس موافق نیستم ولی می شه من شنیدم چند تا افغان تونستین نفر برتر رتبه کنکور بشن یعنی از ایرانی ها جلو زدن با توجه به محدودیت هاشون تو کنکور پس شاید روزی یک نفعی هم برامون داشتن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
آره انسانیت اینه که چند میلیون افغانی که به ازای هر ۱ نفرشون که قانونی اومدن ۲ نفر غیرقانونی اومدن اینجا بیان زندگی کنن دولتشونم آب و به روی ایران ببنده خودشون مگه نمیگن هر تابعیتی بهتر از تابعیت ایرانیه تشریف ببرن یه کشور دیگه ضمنا از آلمان و مجارستان تا پاکستان در حال اخراج افغانهان البته جرات فحاشیهایی هم که به ایران میکنن به پاکستان و ...ندارن برای خودشونم بهتره برگردن افغانستان همونجا شناسنامه افغانی بگیرن جالبه که حتی ازبکها و تاجیکهای افغانستانم با اینکه کشور به نام خودشون دارن تاجیکستان و ازبکستان عوض اونجاها میان ایران
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
اگه ما نژادپرست داریم که از افغان خوشش نمیاد بچه های اونا دو رگه ایرانین هیچ مشکلی ایجاد نمی کنه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چقد نر نر میکنی ماده
Iran, Islamic Republic of
17:35 - 1398/03/25
متولد ایرانن تابعیت حقشونه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اگه بخوان شناسنامه بدن دیگه نسل ایرانی نمیمونه همه افغان میشن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مادرا ایرانی مشخصه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
افغانستان یک زمانی بخشی از ایران بوده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
۰۸:۱۲ كه چى؟ ايران هم زمانى بخشى از قلمرو خلافت عربى و امپراتورى مغول و ... بوده. نتيجه؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
۸:۱۲
خودشون بارها تو همین سایت ادعای تو رو که بخشی ا ایران بود رد کردن ضمنا بحرین خیلی بیشتر یخشی از ایران بود خیلی از جاها بخشی از ایران بودن دلیل نمیشه بگیم الان اونا ایرانی ان
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
یک زمانی بخشی از ما بودند اما گذشته ها گذشته الان علیه مان و تابع تحریمات آمریکا
Iran, Islamic Republic of
17:36 - 1398/03/25
خدا خیرتون بده افراد خارحی مخصوصا افغانه کلا رو سر دخترای ایرانی میذارن که مدرک ایرانی بگیرن و مقیم ایران بشن. چه دلیلی داره وطن خودشون ول کردن . بدبختی اوردن برای ملت مااز مسێولین محترم. تقاضا داریم خوهشنا اصلا موافقت نکنید برای خارجیها شناسنامه یاکارت ملی یا بیمه ممنونیم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اگه مادر ایرانی داشتن کسی رو ایرانی نمیکنه بهتره نرها خودشون زحمت تولید بچه رو هم برعهده بگیرند
هفته
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
برای خارجی ها نیست برای بچشونه که رگ ایرانی داره هیچ ربطی به پدر نداره دلیل می خوای؟؟ همون دلیلی که خیلی از ایرانی ها کشورشون رو ول کردن گرچه دلیل اونا خیلی منطقی تره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
دلبندم اون خواهشا سواد خیلی مهمه خیلی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
شما اول غلط املایی های خودتو بگیر
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
وای اصلا می دونی قضیه چیه؟؟ این برای بچه های نیمه ایرانیه پدراشون که تابعیت نمی گیرن بخونین قضیه چیه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
کشور افغانستان جنگ زده است که باعث شده خیلی ها ترکش کنن این دلیلشون که منطقی هم هست ما نمی تونیم در رو روشون ببندیم بعد ادعای مسلمان بودن و آریایی بودن رو بکنیم در حالی که اکثر کشورهای کفار یک همچین کاری نکردن
Iran, Islamic Republic of
17:36 - 1398/03/25
چرا باید تابعیت فقط از طریق پدر باشه . قران هیچ برتری بین زن و جرد قرار نداده
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
برای اینکه حالا حالا ها مرد ایرانی زن افغان نمیگیره ولی دختر های ایرانی بخصوص مناطق فقیر مرزی از درد بی پولی و بی شوهری فرت و فرت زن این افغانها میشن حتی گاهی به شکل معامله
حالا فکر کن اگر قرار بود از طریق زن هم تابعیت بگیرند چه تجارتی میشد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
کاربر رضا. من نطرم با کاربر ترامپ. نزدیک نیست. من نطرم این است که تابعیت ندهند. امنیت حرف اول اگر بدهند. تا چند سال جمعیت شون از ایرانیان بیشتر میشه ودیگه جای برای ایرانیان نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
قرآن نداده اما قوانین مرد سالاری ایران داده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
جناب 20:30 به حرف شما باشه که خیلی از دخترای کم سن و سال به اجبار پدراشون زن مردای سن بالا می شن اونطور که تو می گی یک قانون باعث رونق تجارت بشه اینم باید بردارن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
20:30 این حرف برای اونایی که زود شوهرم می دن هست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بابا راست میگه دیگه هرجا یه خانواده فقیر هست زرتی دخترش رو داده به یه افغان
حالا شما اینجا با مثال مرد مسن تر و ازدواج پایین میخ.اهید گوزن رو به شقایق ربط بدید
اخه نفهم ازدواج سن پایین و یا فرد مسن بحثش جداست اگر غلطه از یه منظر دیگه غلطه اینجا بحث امنیت ملی بچه ای که پدر افغان داره تابعیت هم ایرانی بشه فردا به پست و مقام برسه به نفع افغانستان کار میکنه ...چرا خودتون رو به خ..ت میزنید کاملا مشخصه افغانها اینجا جوش میزنن
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
11:4 اولا که احترام خودتو نگه دار و درست صحبت کن دوما که اکثر تربیت و بزرگ کردن بچه رو مادراست نه پدرا پس اون بچه خوی ایرانی می گیره بعدشم تو همونی هستی که رفتی چند جا نظر دادی گفتی کامنتا منفی مثبت کار افغان هاست نه؟؟ چرا انقدر حسادت و سوز ؟؟ تو که خودت کسی هستی که رفتی همه جا نظر داده صرفا چون نظرمون با تو مخالفه به این معنا نیست که دشمن ایرانیم اتفاقا ما دلسوزیم یکی باید باشه
Iran, Islamic Republic of
17:42 - 1398/03/25
همسایه شماخودش اشتباه کرده که شوهربیگانه گرفته کسی که شوهرافغانی گرفت فکرانجام هم بکنه
پاسخ ها
دونالد ترامپ
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بخاطر فقر خونواده ش بوده ب نظرم افغان ها باید اخراج بشن ولی یه فکری به حال این بچه هام بشه
بدون نام
United Kingdom
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
وقتی ۱۸ساله بشن این بچه ها بهشون تابعیت میدن. پس آتیش بیار معرکه نشید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
وای نژاد پرست رو شاید دوسش داشته
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
تا 18 سالگی خبر داری بدون شناسنامه باید چیکار کنن؟؟ اگه نتونن مدرسه برن چی؟؟ هیچ بعد می شن عامل جنایت فلان و چنان اون موقع کسی نمی یاد بگه بخاطره شرایط بد بوده بی شناسنامگی و فقر نه.. شرط چی که همین شماها می اندازین گردن یک رگه افغان بودنشونه
Iran, Islamic Republic of
17:47 - 1398/03/25
احسند برای یک بار هم که شده به نفع کشور این لایحه را رد کردن درست است افعانها برادران دینی ما هستن ولی نصف بیشتر جنایت هم در این همین ها رقم میزنند چرا هر زن ایرانی که با خارجی ها ازدواج میکنند؟ با انها خارجی ها و افغانی ها ( افغانستان ) نروند و زنهای ایرانی سناسنامه خارجی بگیرند بهر حال هر مردی در کشور خود راحت تر است و فامیل هایش هم عذاب ایران امدن برای دیدار انها را ندارند در ایران هم , هم کار هم خانه بیشتر میشود
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
فهمیدی چی گفتی؟؟؟ نصف بیشتر آمار رو از کجا دراوردی؟؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ایشون نظرسنجی و آمارگیری به قدرتمندی مال روحانی دارند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بخدا اینهایی که اینقدر جوش زدن هیچکدوم ایرانی نیستند یا از افغانستان نظر میذارن یا خودشون مشمول این این لایحه هستند
وگرنه در شرایط حال حاضر ایران و تهدیدات امنیتی خود امریکا بود همین تصمیم رو میگرفت
Iran, Islamic Republic of
18:09 - 1398/03/25
درحالی که داشتیم به اشکال قرقیزی،افغانی،پشتویی نزدیک میشدیم؛خوشبختانه خطرازبیخ گوشمان ردشد.مجلس تشکر
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چه ایرادی دارن؟؟؟ اگه مشکلت با اوناست مادراشون ایرانین اینطوری خون اصیل آریایی حفظ می شه
Iran, Islamic Republic of
18:12 - 1398/03/25
بهرحال چه امنیتی و چه غیر امنیتی اون فرزند طبق قانون اساسی حق زندگی و اشتغال داره و اگر امنیتی هستش اجازه ی ازدواج ندهند
اون فرزند بیچاره که گناهی نکرده که ایران متولد شده و یا حالا که اینجوریه فرزندشونو سقط کنند
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
با پدرش و مادر افغان دوستش بره افغانستان
Iran, Islamic Republic of
18:17 - 1398/03/25
نگهبانی درستی انجام داد
Iran, Islamic Republic of
18:41 - 1398/03/25
درود به شرفتون خوب کاری کردید چون اگه تایید میشد چندسال دیگه بچه های ما میشدند فلسطین وبچه های اونا می‌شدند اسراییل و بدون جنگ کل مملکت رو دست می‌گرفتند
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ما رو با فلسطین یکی نکن ما قدرتنمد تر از این حرفاییم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چه ربطی داره مگه حق مالکیت دارن اسرائیل اینطوری به وجود اومده با مالکیت اول راجع به حرفتون تحقیق کن
Iran, Islamic Republic of
18:46 - 1398/03/25
اکثر دخترانی که به عقد افغان ها در میان بخاطر آزار و اصرار پدرانشون هست که بخاطر پول دخترانشون رو میفروشن و ازون طرف بسیار زیاد دیدم مردان افغان بعد از بچه دار کردن دختران بی پناه ایرانی ، اون ها رو رها کرده و فرار میکنند - کما اینکه همین الان مردی رو میشناسم که همسر افغان خودش رو که بخاطر سرطان زمین گیر شده با 4 فرزند رها کرد و در رفت - دولت باید ازین زنان بی پناه و ستمدیده که هم از پدران ایرانی و همسران اتباع خود بی رحمی دیدند حمایت کنه
Iran, Islamic Republic of
19:30 - 1398/03/25
تو کشورهای دیگه همین که بچه بدنیا بیاد شناسنامه میدن اونا مسایل امنیتی ندارن ولی در ایران حتی مادر هم ایرانی باشه شناسنامه بی شناسنامه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
کشورهای دیگه مثل ایران تو تحریم ۴۰ ساله ۳ ، ۴ میلیون مهاجر غیرقانونی نریخته تو کشورشون ینام میتونن برن افغانستان از طریق پدرانشون شناسنامه بگیرن و برن همون کشورهای دیگه
Iran, Islamic Republic of
19:32 - 1398/03/25
احسنت برسارا خیلی قشنگ گفتی
Iran, Islamic Republic of
19:37 - 1398/03/25
بهشت زیره پای مادران هست
Iran, Islamic Republic of
19:38 - 1398/03/25
خدا لعنت کنه کسانی رو که کنس وخسیس ونظر تنگ هستند ویه کاره مملکت
Iran, Islamic Republic of
19:41 - 1398/03/25
بهشت زیره پای مادران هست نه پدران
Iran, Islamic Republic of
20:03 - 1398/03/25
مثلا ما که ایرانی هستیم وتابعییت ایران را داریم چه کار کردن ؟که برای غیر ایرانی ؟اینجا کشور شعاره همین
Iran, Islamic Republic of
20:14 - 1398/03/25
لطفا بدید تابعیت حق دارند گناه مادران جیست
Iran, Islamic Republic of
20:17 - 1398/03/25
تا توانی دلی بدست بیاور
Iran, Islamic Republic of
20:24 - 1398/03/25
واقعا متاسفم برای خودم که تو کشوری زندگی میکنم که انقدر عقب موندگی داره و خیلی از مسایل که سالهاست تو همه جای دنیا حل شده ولی تو مملکت ما هنوز یه مسئله جدیده :-(
پاسخ ها
بدون نام
Sweden
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
عوضش تاريخ پرشكوهى داريم
Iran, Islamic Republic of
20:57 - 1398/03/25
انسانیتم آرزوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
عاریایی هستی تو برگرد به همون عاریانات
United States
21:18 - 1398/03/25
بلاخره یک روز این اتفاق خواهد افتاد اصلا شکی درش نیست چون زن هم به اندازه هر مردی ایرانی هست
United Arab Emirates
21:20 - 1398/03/25
شماهایب که کامنت گذاشتین فکر کنم اصلا متن خبرو نخوندین:))نمیدونین هم لایحه چیه!
Iran, Islamic Republic of
21:25 - 1398/03/25
بايد تصويب بشه
خدا رو در نظر داشته باشيد
Iran, Islamic Republic of
22:39 - 1398/03/25
درزمان تجزیه قفقاز.ماوراالنهر.هرات وپس ازانقلاب اکتبر روسیه ایران مسکن مهاجران روسی وخراسانی گردیدالان پلاژداران انزلی اهل بادکوبه اند(البته باشناسنامه وکارت ملی ایران)
درجنگ جهانی دوم برخی از مهاجران لهستانی مقیم ایران شدند والان درتهران .اصفهان وانزلی باشناسنامه وکارت ملی ایران زندگی میکنند
دردهه40شمسی معاودین عراقی به ایران امده ودر تهران .قم .ایلام. جیرفت .عظیمیه کرج بامدارک ایرانی خودشان زنئگی میکنندوبیشترطلاسازوخیاط وفلافلی وکشاورزند
Iran, Islamic Republic of
23:24 - 1398/03/25
درجواب اصفهانی. ۹۰درصد کشورها همین جوری هستند نه فقط کاندا .رعایت حقوق انسانی ربطی به مهاجر پذیر بودن اون کشور نداره
Iran, Islamic Republic of
23:34 - 1398/03/25
عدم تصویب این قانون در آینده امنیت کشور رو با خطرات بیشتری مواجه می کنه. چند هزار کودک بی شناسنامه، محروم از تحصیل و بدون داشتن حداقل حقوق اولیه انسانی بزهکاران آینده هستند که به دلیل نداشتن هویت ردگیری و شناسایی اونها بسیار مشکل خواهد شد. نسلی که به خاطر تحمل نابسامانی های زیاد در دوران کودکی ممکنه به مجرمان بی رحم و خونسرد تبدیل بشن و متاسفانه جامعه هدف انتقامجویی این نسل در سالهای آینده خواهد بود.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
حرف شما درسته. منتها خودت هم نوشتی جامعه هدف انتقامجویی آنها قرار میگیره. خب حکومت که هدف قرار نمیگیره پس چرا نگران باشه؟ ....
Iran, Islamic Republic of
00:31 - 1398/03/26
من با تصویب این قانون به شدت مخالفم. دخترهای ایرانی نباید خودشون رو بازیچه خواسته های انسانهایی بدبخت کنند که دنبال جایگاهی محکم هستند. البته باید از مردهای ایرانی هم پرسید چرا دخترهای ما راضی به ازدواج با فردی میشن که هیچ امنیت کاری و مالی توی زندگیش نداره. خانواده های این دخترها نباید قبول کنند و خودشون هم همینطور
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
شاید چون دوسشون دارن همچین می گی انگار مردا ایران خیلی پولدارن
Iran, Islamic Republic of
00:54 - 1398/03/26
سزای خانواده هایی که با افغانی جماعت وصلت می کنند این است که از ایران طرد شده و به فرزندانشان هم تابعیت ایرانی ندهند. واقعا دم شورای نگهبان گرم که در این زمینه با اکثریت مردم همراه شد و اجازه تابعیت به افغانی زاده های طفیلی نمی دهد.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
نژاد پرست
Iran, Islamic Republic of
01:08 - 1398/03/26
خود افغانستان هم در اینجور زمینه های تابعیت و این صحبتها درست عین ایرانه. کلا همه چی به همه چی میاد. درپیت ترین و درب داغون ترین کشورهای دنیا که همین دو تا کشور ورشکسته هستند ادا اطوارشون هم از همه بیشتره. هر دو کشور هم دست باندهای مافیایی چندتابعیتی و دست نشانده کمیته ۳۰۰ هستند که شبانه روز در حال غارت منابع کشور تحت اشغالشان می باشند. کلا بیشترین شباهتها و اشتراکات را با همدیگه دارند.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مگه ما افغانیم مگه ایران افغانستانه؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
دست نشانده کمیته ۳۰۰ کیه؟
Iran, Islamic Republic of
01:35 - 1398/03/26
کاربر۰۰:۱۰ شماازبرادران دوست افاغنه می باشید!؟
Iran, Islamic Republic of
02:05 - 1398/03/26
بنده بوضوح میبینم که اصلاح طلبان که مورد هجمه محافظه کاران هستند عملا دارند به تعالیم راستین اسلام در احقاق حق برابر انسانها تلاش میکنند و این محافظه کارها هست که مانع این کار میشوند و همیشه اینطور بوده!!!! آخرزمانه دیگه جایگاه ها عوض شده بخدا!!! ضربه تندروها به اسلام بیشتره تا متعادل ها !!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
چرا توی چیزهای دیگه اصلاح طلبها موافق دین رفتار نمی کنند که این یکی براشون شده تابو؟
Iran, Islamic Republic of
22:33 - 1398/03/26
خدارو صد هزار مرتبه شکر
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج