مشکل بلیط برگشت زائران اربعین حل شد
۹۱۷۰۸۳
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
۴۰۶۴ 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به نظارت و بازرسی از ۲۱ شرکت و آژانس هوایی گفت: تنها مشکل موجود در بررسی‌ها و نظارت‌های انجام شده آن بود که برای بازگشت زائران، بلیط وجود نداشته است.

خبرگزاری تسنیم : یدالله صادقی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی‌ها از شرکت‌های هواپیمایی همزمان با اوج‌گیری سفرهای اربعین حسینی اظهار کرد: در روزهای اخیر ۲۱ شرکت و آژانس هواپیمایی مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته‌اند و خوشبختانه با پیگیری سازمان هواپیمایی مشکلی در خصوص گرانفروشی و عدم رعایت نرخ‌های مصوب وجود نداشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: تنها مشکل موجود در بررسی‌ها و نظارت‌های انجام شده آن بود که برای بازگشت زائران، بلیط وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: ظاهرا بازه زمانی در نظر گرفته شده برای عملیات اربعین تنها ۳ روز بوده و از همین رو در مکاتبه با سازمان هواپیمایی کشوری از آن‌ها درخواست کردیم که یا زمان ۳ روزه در نظر گرفته شده را افزایش دهند و یا تعداد پروازها را بیشتر کنند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
10:36 - 1398/07/19
خدا رو شکر این مشکل هم حل شد
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج