اعتراض به اینترنت در صدر شکایات مردمی
۹۱۹۶۹۵
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
۵۵۹۲
طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه سپاس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیش‌ترین شکایات ثبت‌شده طی سه ماه تابستان سال جاری مربوط به اینترنت بوده است.

خبرگزاری ایسنا: طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه سپاس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیش‌ترین شکایات ثبت‌شده طی سه ماه تابستان سال جاری مربوط به اینترنت بوده است.

اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان شهریور ماه سال جاری را منتشر کرده است.

گزارش‌های ارائه‌شده بر اساس تعداد تیکت‌های ثبت‌شده در سامانه سپاس و هفت حوزه کاری است که مشترکان می‌توانند از طریق مرکز تماس یا سایت، به شکایت در سامانه اقدام کنند. حوزه‌های کاری شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و سرویس ارزش افزوده می‌شود.

اعتراض به اینترنت در صدر شکایات مردمی

اما مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده حاکی از آن است که بیش‌ترین شکایت مشترکین در شهریورماه ۱۳۹۸ در حوزه اینترنت بوده که ۴۶.۴ درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است. تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده در شهریورماه معادل ۹۱۶۰ مورد است که نسبت به مردادماه و تیرماه سال جاری ۱۰.۴ درصد کاهش داشته است. ۵۹.۸ درصد کل شکایات در ماه مذکور از درگاه سامانه سپاس ثبت شده است.

شکایات ثبت‌شده در حوزه اینترنت بیش‌ترین تعداد شکایات و سرویس ارزش افزوده، کم‌ترین شکایات را در طول سه ماه تابستان سال جاری داشته است. شکایات مربوط به اینترنت، تشعشعات، دفاتر پیشخوان، و سرویس ارزش افزوده در ماه شهریور، نسبت به ماه‌ مرداد کاهش و شکایات مربوط به تلفن ثابت، تلفن همراه و خدمات پستی افزایش داشته است.

پیش از این مجید حقی - معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- درباره مصداق‌ شکایات ثبت‌شده گفته بود: پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن‌دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیم‌کارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بسته‌های ترکیبی؛ به ترتیب از مصداق‌های پر تکرار شکایات ثبت‌شده است.

همچنین سیدمحمد امامی - مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- درباره زمان پاسخگویی به شکایات گفته بود: بعضی از گزارش‌ها زمان‌بر است و بعضی در فاصله زمانی کوتاهی به نتیجه می‌رسند. برای مثال شکایت‌هایی که درباره تعرفه و ارزش افزوده هستند و بعد مالی به همراه دارند، رسیدگی به آن‌ها به زمان کوتاهی نیاز دارد، اما بعضی از شکایت‌ها زیرساختی می‌خواهند که در پروانه هم به سازمان تنظیم مقررات اجازه داده شده که به اپراتور زمان دهد تا مشکل را حل کند.

برچسب ها:
انتشار یافته: 7
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
07:38 - 1398/07/26
الان ظریف میاد میگه اینترنت؟؟!!! ما اصلا تو ایران اینترنت نداریم!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
عیبی نداره بجاش یک وزیر مومن داریم رفته پیاده روی ابیعن ، خدا رو شکر ۴۰ تا ۵۰ روز مملکت تعطیل است
AAAAAAAAAA
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
علت ضعیفی اینترنت بررسی شد
همراه اول پهنای باند اینترنت را به سایت های فروش بلیط هواپیما واگذار کرده
برای همین تمام کسانی که همراه اول دارند باید گوشی را در آسمان بچرخانند که شاید آنتن را‌پیدا کردن.
@@@@@@@@
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
تا همراه اول دولتی باشد همین است
حقوق دریافتی کارکنان حقوق یک کارگر ساده است
Iran, Islamic Republic of
10:19 - 1398/07/26
به پیربه پیغمبرهنوزحتی دربعضی ازشهرهااینترنت کندودائماقطع نسل دو(2g)به زورجواب میدهدیااصلااینترنت قطع وکم سرعت هست آنوقت اپراتورهادائماتبلیغ اینترنت پرسرعت نسل 4ونسل5واین اواخرنسل5/5رامیکنندمردم هم گول میخورندمیروندگوشی نسل 4و5میخرندولی هیچ اتفاقی نمی افتدفقط گول تبلیغات کذائی این اپراتورهارامیخورند
پاسخ ها
AAAAAAAAAA
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
تا زمانی که همراه اول دولتی باشد همین است
مدیران و کارکنان چه کار انجام بدهند چه ندهند حقوق سر جای خود است خوب طبیعی است هیچ کس برای کار دل میسوزاند
یعنی اینترنت ۲ گیت باشد حقوق دو میلیون‌است
اگر کارمند و زحمت بکشد و دستگاه‌ها‌را سرویس کنند و اینترنت را به ۵ کیک هم‌برسانند باز حقوق آنها همان دو میلیون است خوب چرا فعالیت خوب داشته باشد بی تفاوت میگذرد
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج