تکنیک‌های ساده برای مذاکره موثر
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
سمپاشی امحا_1
لایکو_1
کتاب لند_1
اپیلاسیون نانا 1
کتاب لند_3
اپیلاسیون نانا 3
لایکو_3
سمپاشی امحا_3
لایکو_4
اپیلاسیون نانا 4
سمپاشی امحا_4
کتاب لند_4
کتاب لند_2
لایکو_2
اپیلاسیون نانا 2
سمپاشی امحا_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۹۲۸۴۹
۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
۱۶۴۶۱
مدیریت زبان بدن در واقع مدیریت زمان، فضا، حس لامسه، حس بویایی، حالات صورت، تماس چشمی و غیره است. این مهارت به مدیران کمک می‌کند تا در مذاکرات، تغییرات مدیریتی، اعتمادسازی و ارتقای همکاری‌ها، عملکرد بهتری داشته باشند.
مجله درگی: مدیریت زبان بدن در واقع مدیریت زمان، فضا، حس لامسه، حس بویایی، حالات صورت، تماس چشمی و غیره است. این مهارت به مدیران کمک می‌کند تا در مذاکرات، تغییرات مدیریتی، اعتمادسازی و ارتقای همکاری‌ها، عملکرد بهتری داشته باشند. آشنایی با برخی از ساده‌ترین تکنیک‌ها، شما را از به دام افتادن در تله‌های زبان بدن حریف حفظ می‌کند.



•    روزنامه را جایگزین تلفن همراه کنید

تحقیقات انجام شده در مدرسه کسب‌و‌کار هاروارد نشان می‌دهد که عریض‌تر کردن بدن و قرار گرفتن‌ آن در حالت کشش و انبساط،  موجب افزایش هورمون تستوسترون (هورمون مرتبط‌کننده قدرت و اعتماد به نفس) و در نتیجه کاهش استرس می‌شود. در نتیجه قبل از شروع جلسه مذاکره، روزنامه را جایگزین تلفن همراه کنید. خم شدن روی تلفن و جمع کردن آرنج‌ها در اطراف کمر موجب افزایش ترشح هورمون استرس می‌شود. در حالی که برای نگه داشتن روزنامه باید بازو‌های خود را کاملا باز کنید و بدن خود را در حالت کشیده نگه دارید. به این ترتیب احساس آرامش کرده و ظاهر قدرتمندتری پیدا می‌کنید.

•    برای کاهش حالات تدافعی، کارت ویزیت خود را ارائه کنید


دست و پای منقبض و جمع شده، نشان دهنده حالت تدافعی است. اگر محصول یا خدمتی را ارائه می‌کنید، به منظور کاهش مقاومت مشتری احتمالی، می‌توانید کارت ویزیت، بروشور، کتاب یا نمونه محصول خود را به طرف مقابل بدهید. اگر در جلسه مذاکره بیش از یک نفر حضور دارند، با مطرح کردن سؤال، از افراد بخواهید تا برای پاسخ دادن دست خود را بالا بگیرند. به این ترتیب موجب شده‌اید که با کشش دست و پا، حالت تدافعی افراد به صورت ناخودآگاه کمرنگ‌تر شود.

•    تقلید حالات فیزیکی، نشان‌دهنده موافقت افراد است


زمانی که افراد در جلسه مذاکره به صورت ناخودآگاه از حالات فیزیکی بدن شما تقلید می‌کنند، در حقیقت موافقت خود را با شما نشان می‌دهند. بنابراین می‌توانید با تقلید از زبان بدن همتای خود، احساس پذیرفته شدن را به او منتقل کنید.

•    مراقب فنجان چای خود باشید

مذاکره‌کنندگان می‌توانند در بعضی از موارد با توجه به شیوه نگه داشتن فنجان چای یا قهوه شما را ارزیابی کنند. زمانی که افراد احساس ناامنی می‌کنند، فنجان خود را بالاتر نگه می‌دارند. تلاش کنید تا در صورت امکان و برای داشتن ظاهر آسوده‌تر، تمامی موانع فیزیکی موجود در مسیر نگاه خود را از بین ببرید.

•    برای اینکه قاطع به نظر برسید، کف دست خود را به سمت پایین نگه دارید


استفاده از کف دست در حرکات بدن نشان‌دهنده تمایل افراد به مذاکره درباره یک موضوع خاص است. نگه داشتن کف دست به سمت پایین،‌ به معنی نزدیک شدن به پایان مذاکره است. بنابراین برای اینکه مقتدر به نظر برسید، هر دو دست خود را روی میز مذاکره و به سمت پایین بگیرید.

•    زبان بدن بر حافظه افراد تأثیر می‌گذارد


زمانی که در ابتدای ملاقات یا جلسه با افراد دست می‌دهید، احتمال اینکه در ملاقات‌های بعدی شما را به یاد بیاورند، دو برابر می‌شود. یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر افزایش حافظه شخصی، خم نبودن دستان و پاها در زمان شرکت در جلسات است. نتایج تحقیقات آلان و باربارا پیس، پژوهشگران زبان بدن نشان می‌دهد افرادی که با دستان و پاهای خمیده و جمع‌شده در یک جلسه شرکت‌ می‌کنند، به میزان 38٪ توانایی کمتری برای به خاطر سپردن موضوعات مطرح شده دارند. بنابراین زمانی که بدن مخاطب شما، در حالت انقباض است، یک استراحت بدهید و تا زمانی که خود را آزاد نکرده است، تلاشی برای متقاعد کردن او نکنید.
برچسب ها:
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:1
Iran, Islamic Republic of
16:08 - 1393/01/23
سلام - مطالبتون خیلی عالیه ولی اینقد نبلیغات اطراف صفحه چشمک میزنه که یه مطلبو چند بار باید بخونی تا مفهومشو بگیری - خواهشا تبلیغاتو کمتر کنید.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
استخدام_1
شیرآلات زمانی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
بهمن پور_داخلی1
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
شیرآلات زمانی_3
بهمن پور_داخلی3
استخدام_3
استخدام_4
شیرآلات زمانی_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
بهمن پور_داخلی4
شیرآلات زمانی_2
استخدام_2
بهمن پور_داخلی2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
ایرانیان- فوتر موبایل222
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
فنی آتل_فوتر
کیان برنا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
ایرانیان-فوتراصلی222
شفا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر